Har införskaffat ett hemmabiosystem och jag är nu ute efter Bond-filmerna på DVD.
Jag har sedan tidigare filmerna på VHS, men då jag har haft DVD-spelare ett bra tag och nu köpt ett rejält system, anser jag nu att Bond-filmerna på DVD är ett måste.
Jag vet att det finns en sk. box med alla hittills utgivna filmer (på DVD), men att MGM då och då har dragit in dessa (?)
På www.discshop.se/LIVE/shop...2&ref=dvpr
finns en box på för 2995:- (totalt 3020:-). Antar att ett antal här har den, något att rekommendera? Bör tilläggas att jag är ute efter region 2-filmer.
Skiljer det sig annars något på filmerna i de olika regionerna? (region1 vs. region2) Menar främst extramaterialet. Likaså om att köpa filmerna var för sig och alla i en box, skiljer sig extramaterialet? (Någon special edition eller likande?!)
En annan sak: på www.discshop.se/ kan man ej köpa filmerna var för sig (Utgått hos filmbolaget. Går ej längre att köpa.) Kan det vara för att utöka extramaterialet och sedan ge ut de på nytt? Isåfall avvaktar jag köpet och köper de senare, men som sagt: är det någon som vet vad som pågår?
Tack på förhand.
MVH
// Scott Daniels
Trådens titel ändrad // TD